Vällkommen till bloggen :)

Hej jag heter Anna Vlasova , men alla kallar mig för Anya . Jag och Elina har skapat den här bloggen för alla som är beliebers och älskar Justin lika mycket som vi gör . Elr jag tror inte att nån älskar honom mer än vi gör :DDD nej jag bara skojar :p men isf det kommer va jättebra om du kommer läsa och följa bloggen . Vi kommer va jätteglada :) aa men jag kan berätta lite mer om mig .

Namn: Anya
Ålder: 14
Mail: [email protected]
Djur: hästar
Sport: tennis & ridning
Ort: Stockholm
Idol: såklart Justin Bieber
blogg: anyaaa.blogg.se

men iaf om ni har frågor så ni kan gärna kontakta mig via facebook : Anya bästa arshavin :)
bieber family :*
http://anyaaa.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0